Friday 30 December 2011

nak tau x?

asSlammualaikum,,, n salam satu Malaysia,, sorry dear,,, ni bukan petama aku buat blog ini yang ke dua,,, blog yang dulu aku dah x aktif lagi,,, nak tau nape? ade sorang hambe Allah ni agaknya jeles ngan aku,, sabotaj la,,,, but its ok... life must be go on,,, even that guy still menghantui ku macam mimpi ngeri,,, tapi tu x menjadi alasan untuk aku perjuangkan penulisan aku ni hahhahahahaahah




tu la kan bila kita pikir-pikirkan balik ape je masalah orang kita ni,,, ade je yamh x puas hati dengan orang... actually la kan,, nak share someting ni... hari ni ade sowang membe ni dia bergitu taksub dgan cite korea,,, ish3 layan sampai x ingat dunia,,, sekali dia pon ajak aku berfolow sama dalam dunia "sarange" dia tuh!!! mak oii... baru ku tahu hebatnye pengan cinta si korea ni... hehehe mana taknye kalo u all see pon boleh tetarik,,,, nak tau cite ape aku tengok??? 

No comments:

Post a Comment